Onze werkwijze

Helderheid, niet alleen in de producten die we leveren maar ook in onze werkwijze. Daar houden we van bij WNDW. Daarom is hier onder weergeven hoe we werken en wat je van ons mag verwachten en wat wij van onze klanten vragen.

Offerte aanvragen: Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen een reactie te geven op de aanvraag, het kan zijn dat er nog aanvullende vragen worden gesteld of er een speciale constructie wordt gemaakt wat even langs de technische afdeling moet. Dit laten we natuurlijk altijd weten.

Zorg in ieder geval dat je de volgende gegevens met ons deelt:

  • Materiaal
  • Aanslag ja/nee
  • Kleur (binnen / buiten)
  • Afmetingen
  • Indeling van de ramen en relevante details (zoals roosters)
  • Type beglazing (dubbel / triple)

Onze verkoopmedewerkers maken een offerte op maat waar de benodigde specificaties op staan zodat je een duidelijk beeld hebt wat er aangeboden wordt. Toch nog vragen of aanpassingen? Dat is geen probleem. App, mail of bel met jouw contactpersoon om dit door te geven. Hoe kan je het beste aanpassingen doorsturen? Geef de positie aan waar het om gaat en wat er verandert moet worden

Bijv. Positie 001: is nu 2500 breed, dit wil ik graag 2550 breed.

Let op: wijzigingen kunnen ervoor zorgen dat de prijs verandert. 

Offertes zijn 14 dagen geldig, tenzij anders vermeld.

Akkoord: Als de offerte volledig naar wens is en je wilt akkoord geven dan kan dat op 3 manieren. Via de mail, whatsapp of doormiddel van een geprinte offerte langs te brengen. Onderaan onze offertes is ruimte voor een handtekening. Na akkoord kunnen er geen wijzigingen meer gemaakt worden in de offerte. Wij gaan ervan uit dat je de offerte goed hebt gecheckt voordat je akkoord geeft.

Aanbetaling: Als de offerte akkoord is sturen wij een 70% factuur, als deze betaald is gaat de bestelling pas in productie. Het moment van betalen kan dus ook invloed hebben op de levertijd, aangezien de bestelling niet in productie gaat voordat de factuur is voldaan.

Levertijd: De geschatte levertijd van onze kozijnen wordt vooraf aangegeven door de verkoopmedewerker. Een 1 tot 2 weken nadat de kozijnen in productie zijn gegaan wordt vermeld wat de mogelijke eind productiedatum zal zijn. Een week voor de einddatum zal een herinnering komen betreft de aankomende levering. Op het begin van de leverweek zullen wij een precies moment doorgeven wanneer de kozijnen worden geleverd. Vaak is dit tussen dinsdag en vrijdag in.

Slotbetaling: Voordat de levering plaats kan vinden is het belangrijk dat de slotfactuur is betaald, deze wordt 1-2 weken voor de levering verstuurd. Als de slotfactuur niet is voldaan voor de levering zal deze worden afgezegd. De bijkomende kosten zullen zijn voor de klant. Dit betreft transport kosten en opslagkosten.

Levering bij ons: Is jouw levering bij ons gepland? Ook dan laten we tijdig weten wanneer dit binnen is. Betaling kan dan gedaan worden voordat de kozijnen opgehaald worden of mee gaan. Wel is van belang dat de bestelling binnen 1 week wordt opgehaald, anders zitten er kosten verbonden aan de langere stalling van de producten en staan ze er op eigen risico.

Levering: De bestellingen worden (meestal) geleverd op een houten of stalen bok. Deze wordt op zijn plek gezet doormiddel van een heftruck die de vrachtwagen zelf bij zich heeft. Makkelijk he?

Bok: Als de bok leeg is (dit hoeft niet direct) geef dit dan door en zet deze klaar. Onze chauffeurs halen deze binnen 1 tot 2 weken op. Wij kunnen alleen onze eigen bokken meenemen, andere type bokken kunnen niet meegenomen worden.

Mochten er toch nog vragen zijn over onze werkwijze? Je kan altijd contact opnemen via onze contactpagina of met jouw verkoopmedewerker.

DIRECT OFFERTE AANVRAGEN

Plan jouw bezoek aan ons showroom!

Of je nu voor een groot of klein project komt, we zijn er voor je. Vul hieronder je gegevens in, en we nemen contact met je op voor het plannen van een afspraak. Dit kan een bezoek aan ons showroom zijn of een uitgebreid telefonisch consult.